Audyt SEO

Audyt SEO strony internetowej – dlaczego warto? Przede wszystkim stanowi on cenne źródło informacji na temat witryny przed rozpoczęciem lub w trakcie procesu pozycjonowania. Pozwala dowiedzieć się, jak strona wypada w porównaniu z konkurencją pod względem widoczności. Ujawnia błędy techniczne i przedstawia zalecenia ich usunięcia. To nie tylko kwestia rozpoznania problemów, ale także fundament do opracowania skutecznej strategii SEO. Raport wskazuje obszary wymagające poprawy. W skrajnych przypadkach może wykazać, że jakiekolwiek działania pozycjonujące są z góry skazane na porażkę i należy zbudować stronę internetową od nowa. Warto dowiedzieć się o tym jak najszybciej, tak by nie narażać się na ewentualne niepotrzebne koszty.

audyt seo

Jak wygląda audyt SEO?

Potraktuj Audyt SEO jak przegląd zdrowotny strony internetowej. To proces, w którym sprawdzam różne aspekty, aby ocenić, jak dobrze strona jest przystosowana do pokazywania się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. To jest jak plan działania, który pomoże Ci poprawić widoczność i ostatecznie zwiększyć sprzedaż. Przeprowadzane przeze mnie audyty SEO obejmują poniższe elementy:

audyt seo

Techniczna analiza strony

Pomoże zrozumieć, jak strona internetowa widziana jest przez roboty indeksujące Google, od których zależą pozycje w wynikach wyszukiwania. Odpowiem na pytania m.in. – czy strona jest zaindeksowana? Jak szybko się ładuje? Czy jest responsywna i działa dobrze na telefonach komórkowych? Czy jest łatwa w nawigacji? Czy jest bezpieczna? Czy ma dobrą strukturę? Czy adresy URL, meta opisy, nagłówki, linki wewnętrzne są poprawnie zoptymalizowane?

Linki zwrotne

Google zwraca uwagę na to, kto linkuje do naszej strony (to jest jak polecenie od innych…). Dzięki mojemu audytowi SEO dowiesz się, ile jest linków zwrotnych i czy są wartościowe.

Konkurencja

Dowiesz się, jak wypadasz na tle konkurencji pod względem SEO.

Analiza treści na stronie

Pomoże zrozumieć, jakie słowa kluczowe są najważniejsze z punktu widzenia Twojego biznesu i jak najlepiej je wykorzystać. Dowiesz się, czy używasz odpowiednich słów kluczowych, w odpowiedni sposób.

Zainteresowany/a? Odezwij się, to nic nie kosztuje. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie!

Audyt SEO – FAQ

Ile kosztuje audyt SEO?

Koszt wykonania audytu SEO jest zależny od wielu czynników. Nie mamy uniwersalnego cennika – ten wskazywałby na to, że wszystkie audyty robimy na “jedno kopyto”.

Ile czasu zajmuje przygotowanie audytu?

Tu sprawa wygląda podobnie jak przy wycenie, to znaczy nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Może to trwać od kilku dni do nawet kilku tygodni. Czas jest określany dopiero po wstępnej analizie wielkości serwisu i zakresu niezbędnych prac. Rzetelnie przeprowadzona analiza wymaga zebrania dużej ilości danych, a następnie przeanalizowania ich.

Kiedy warto zlecić audyt?

Audyt SEO przeprowadza się dla istniejących stron internetowych. Dotyczy to zarówno tych, które już działają jakiś czas, jak i nowych. W każdym z tych przypadków zakres audytu jest jednak nieco inny. W przypadku stron dopiero projektowanych wykonanie audytu nie będzie możliwe. Nie oznacza to jednak, że na tym etapie pomoc SEO nie jest konieczna. Jeśli zadba się o tę kwestię już w fazie tworzenia strony, nie będzie konieczne wdrażanie poprawek w przyszłości. Opłaca się więc już w początkowej fazie konsultować poszczególne aspekty dotyczące budowy strony ze specjalistą SEO, gdyż pozwoli to zaoszczędzić czas i pieniądze w przyszłości.

Czy mogę zobaczyć przykładowy audyt?
Nie pokazujemy zrealizowanych audytów ze względu na specyfikę pracy – naruszałoby to dobra osobiste naszych klientów. Jeżeli masz wątpliwości co do tego, co będzie zawierał audyt, zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzowania szczegółów współpracy!

Dlaczego warto nawiązać ze mną współpracę?

Stawiam na szczerość. Nie owijam w bawełnę i nie ukrywam niewygodnych dla mnie faktów. Nie zapewniam też konkretnych wyników w określonym czasie, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest zbyt wiele czynników i nie da się tego przewidzieć.

Nie narzucam z góry długoterminowych umów. Zależy mi, aby dwie strony były zadowolone. Nikogo nie trzymam na siłę, a tym bardziej nie proponuję usług, w których nie widzę szansy na powodzenie.

Pracuję na własny rachunek. Nie jestem agencją i nie zatrudniam pracowników. Wiesz, kto będzie zajmował się Twoim projektem od początku do końca.

Powierz mi reklamę, a sam zajmij się prowadzeniem swojego biznesu!