Google Ads

Powierz mi prowadzenie kampanii Google Ads – efektywnie i mierzalnie. Tworzę wszystkie typy kampanii Google Ads, zapewniając maksymalny zwrot z inwestycji i docierając do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Usługę kieruję zarówno do biznesów usługowych, jak i e-commerce.

Rozumiem mechanizm działania systemu reklamowego Google Ads, w tym ustalania wyniku jakości kampanii, który ma wpływ na ich skuteczność. Potrafię optymalizować skuteczność kampanii, co przekłada się na wyższe pozycje wyświetlania reklam, niższy koszt kliknięcia, a tym samym większą sprzedaż. Na bieżąco eliminuję najsłabsze punkty kampanii, kierując budżet tam, gdzie może to przynieść lepsze efekty.

Zrealizuj założone cele!

Prowadzone przeze mnie kampanie Google Ads nastawione są na realizację założonych celów biznesowych. Zależy Ci na zwiększeniu świadomości marki, sprzedaży produktów lub pozyskiwaniu leadów? Nie ma problemu! Dołożę wszelkich starań, aby kampanie Google Ads były skuteczne, a jednocześnie nie przepalały budżetu.

Który z poniższych celów Cię interesuje? 

Z

Ruch w witrynie

Z

Zwiększenie sprzedaży (e-commerce)

Z

Pozyskanie leadów (kontaktów)

Z

Zwiększenie zasięgu oraz świadomości marki

Z

Promowanie aplikacji na telefon (interakcje i pobrania)

Z

Wizyty w punkcie stacjonarnym oraz kontakt 

Rodzaje kampanii Google Ads

Kampanie w sieci wyszukiwania

Reklamy tekstowe kierowane na podstawie wyszukiwanych słów kluczowych.

Kampanie produktowe

Wyświetlane w wyszukiwarce oraz sekcji Zakupy Google. Zawierają zdjęcie, cenę, nazwę produktu i sklepu. 

Kampanie wideo (YouTube)

Krótkie filmy promocyjne, trwające zwykle od 6 do 30 sekund, wyświetlające się na portalu YouTube.

Kampania promująca aplikację

Promocja aplikacji na Androida lub iOS w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube i witrynach partnerów za pomocą reklam aplikacji.

Performance Max

W ramach jednej zautomatyzowanej kampanii reklamy mogą pojawiać się we wszystkich możliwych umiejscowieniach oferowanych przez Google. 

Kampania Demand Gen

Multimedialna kampania oparta na sztucznej inteligencji, bazującej na zachowaniach użytkowników w sieci, ich zainteresowaniach i wyszukiwaniach. Wyświetlana w serwisie YouTube, Gmailu oraz na kartach Google Discover.

Kampanie DISPLAY w sieci reklamowej Google

Dają dostęp do ogromnej sieci stron i aplikacji, co pozwala na dotarcie do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców. Stanowią dobre uzupełnienie i bazę reklam remarketingowych.

Po analizie Twojej strony, celów, branży i w oparciu o dostępny budżet zaproponuję optymalny dobór typów kampanii. Każdy pozwala realizować inne cele, docierać do nieco innej grupy docelowej i prezentować ofertę w odmienny sposób.

Google Ads – co oferuję w ramach współpracy?

=

Poznanie potrzeb oraz wstępna analiza strony.

=

Konfiguracja analityki (wgranie konwersji w witrynie) – kluczowa kwestia, która umożliwia optymalizować kampanie reklamowe, a także mierzyć ich skuteczność.

=

Opracowanie strategii działania.

=

Analiza konkurencji i słów kluczowych.

=

Przygotowanie treści i grafik reklamowych.

=

Systematyczna optymalizacja skuteczności kampanii reklamowych (w tym monitorowanie stawek za kliknięcia).

=

Rozwój i rozbudowa kampanii – w tym tworzenie kampanii remarketingowych.

Zainteresowany/a? Odezwij się, to nic nie kosztuje. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie!

Często zadawane pytania

Ile kosztuje reklama Google Ads?

Koszt reklamy zależy od celu, jaki chcemy osiągnąć oraz konkurencji w danej branży. Google Ads to system aukcyjny, gdzie reklamodawcy walczą o wyświetlanie swoich reklam – im większy rynek i konkurencja, tym droższa będzie reklama Google. Warto dodać, że płacimy tylko i wyłącznie za kliknięcia w reklamę (niezależnie od spełnienia celu). Sama obecność reklam w Google nie wiąże się z kosztami w przeciwieństwie do tradycyjnych form rozliczeń – płatności za emisję.

Jaki budżet przeznaczyć na kampanie Google Ads?

Optymalny budżet to taki, który będzie w stanie wygenerować wzrost wartościowego ruchu na stronie. Zależnie od typu działalności i obsługiwanego obszaru kwota ta może się oczywiście różnić. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Warto zaznaczyć, że budżet można dowolnie modyfikować w trakcie trwania kampanii reklamowych. Nie ma minimalnego budżetu, jednak, aby zobaczyć efekt, musimy liczyć się z kosztem minimum 1000 zł miesięcznie. Górny limit zależy wyłącznie od naszych możliwości finansowych oraz skuteczności kampanii.

Czy Google Ads wpływa na pozycjonowanie?

Nie. Jednak często użytkownik, aby skorzystać z oferty, potrzebuje kilku punktów styku ze stroną – zwiększa to szansę na dotarcie do użytkownika na ścieżce konwersji. Co więcej, jeżeli będziemy pozycjonować stronę i korzystać z Google Ads, możemy jednocześnie wyświetlić się na 2 pozycjach w wynikach wyszukiwania. Warto dodać, że dobrze wypozycjonowana strona ma dobrze zoptymalizowaną pod słowa kluczowe treść, a to zwiększa ocenę i skuteczność reklam Google Ads.

Czym różni się Google Ads od pozycjonowania?

Mimo płatności za efekt, koszty kampanii Google Ads są wyższe przy długotrwałym prowadzeniu działań. Za określoną kwotę zawsze pozyskamy podobną liczbę kliknięć. W przypadku SEO liczba kliknięć z miesiąca na miesiąc rośnie, wpływając na obniżenie kosztu jednego kliknięcia. Na efekty trzeba jednak poczekać dłużej.

Dlaczego warto nawiązać ze mną współpracę?

Stawiam na szczerość. Nie owijam w bawełnę i nie ukrywam niewygodnych dla mnie faktów. Nie zapewniam też konkretnych wyników w określonym czasie, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest zbyt wiele czynników i nie da się tego przewidzieć.

Nie narzucam z góry długoterminowych umów. Zależy mi, aby dwie strony były zadowolone. Nikogo nie trzymam na siłę, a tym bardziej nie proponuję usług, w których nie widzę szansy na powodzenie.

Pracuję na własny rachunek. Nie jestem agencją i nie zatrudniam pracowników. Wiesz, kto będzie zajmował się Twoim projektem od początku do końca.

Powierz mi reklamę, a sam zajmij się prowadzeniem swojego biznesu!