Wizytówka Google – SEO lokalne

Dla kogo wizytówka w Google?

Pozycjonowanie lokalne wizytówki Google przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcieliby zwiększyć swoją obecność w wyszukiwarce (na mapach) na danym rynku lokalnym. Jest to bardzo dobry sposób na dotarcie do potencjalnego klienta, szczególnie dla małych firm, ponieważ jest znacznie tańszy od pozycjonowania strony internetowej. Sprawdzi się w przypadku:

Biznesów z dojazdem do klienta

Firm dojeżdżających do klienta na określonym rynku lokalnym: hydraulicy, ekipy budowlane, elektrycy, pomoc drogowa, fotografowie, pranie tapicerki i inni.

Usług stacjonarnych

Firm świadczących usługi stacjonarne: dentyści, salony urody, salony fryzjerskie adwokaci, mechanicy, wulkanizatorzy, myjnie samochodowe i inni.

HoReCa

Branży gastronomicznej i hotelowej: restauracje i puby, domy weselne, firmy cateringowe i inni.

Dlaczego wizytówka Google to podstawa?

Każdego dnia setki potencjalnych klientów szuka usług takich jak Twoje w wyszukiwarce Google. Czy znajdzie tam Twoją firmę lub Twoje usługi? To zależy od tego, czy właściwie pracujesz ze swoją wizytówką Google!

Wyniki, które wyrzuca wyszukiwarka Google nie są przypadkiem, ani czarną magią. Lepiej skonfigurowana wizytówka, wyświetli się wyżej, po prostu.

Efektywne pozycjonowanie lokalne firmy w Google nie obejdzie się więc bez wizytówki Google Moja Firma oraz jej odpowiedniej konfiguracji. To bezpłatne narzędzie, dzięki któremu Twoja firma pojawi się w organicznych wynikach wyszukiwania. Utworzenie wizytówki w Google Maps powinno być więc traktowane priorytetowo dla każdego biznesu lokalnego.

Interakcja z profilem w GMF jest zwykle pierwszym kontaktem użytkownika z firmą. Potencjalny klient może uzyskać wiele cennych informacji, które pomogą podjąć decyzję o skorzystaniu z usług. Warto wykorzystać mnogość elementów i możliwości, jakie daje Google Moja Firma, aby jak najlepiej zaprezentować swoją działalność i zachęcić potencjalnych klientów do interakcji.

Prawidłowa optymalizacja profilu ma wpływ na zwiększenie jego widoczności w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma może znacząco podnieść widoczność Twojej firmy na rynku lokalnym i przyciągnąć do niej nowych klientów.

Dobrze wypozycjonowana wizytówka Google może wyświetlać się w tak zwanym local packu, czyli trzech najlepszych wynikach dot. lokalizacji w mapach (powyżej wyników organicznych stron internetowych!).

Jakie korzyści daje pozycjonowanie wizytówki Google?

Z

Zwiększa widoczność w Google

Z

Ułatwia klientom kontakt

Z

Pomaga zlokalizować właściwy adres

Z

Poprawia wizerunek marki

Z

Wpływa na wiarygodność firmy w oczach klientów

Wyświetlasz się poniżej swojej konkurencji?

To znaczy, że nie wykorzystujesz potencjału tego bezpłatnego narzędzia i tracisz możliwość dotarcia do klientów, którzy są dosłownie o klik od kontaktu z Tobą. 

Większość przedsiębiorców popełnia te same błędy:

❌ Nie mają w ogóle wizytówki Google
❌ Mają, ale niewłaściwie wypełnioną
❌ Mają, ale jej nie aktualizują

 

Wizytówka Google – co oferuję w ramach współpracy?

Analiza słów kluczowych

Wyszukam frazy, które Twoi potencjalni klienci wpisują w Google i na nie będę pozycjonować.

Optymalizacja treści

Odpowiednio uzupełnię każdą możliwą do uzupełnienia informację w wizytówce.

Tworzenie NAP

To nic innego jak wizytówka Twojej firmy udostępniona w lokalnym serwisie lub katalogu stron internetowych.

Publikacja wpisów

Tworzenie treści na wizytówkę odpowiednio nasyconych słowami kluczowymi.

Zarządzanie opiniami

Będę niezwłocznie odpowiadać na wystawione recenzje uwzględniając zasady SEO.

Szybka pomoc

Zapewniam sprawną reakcję w sytuacjach kryzysowych, w tym kontakt z supportem Google.

Raportowanie

Po każdym miesiącu współpracy dostaniesz ode mnie comiesięczny raport pozycji.

Kontakt

Oferuję stały kontakt telefoniczny i mailowy w ramach dobrej współpracy

Zainteresowany/a? Odezwij się, to nic nie kosztuje. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie!

Dlaczego warto nawiązać ze mną współpracę?

Stawiam na szczerość. Nie owijam w bawełnę i nie ukrywam niewygodnych dla mnie faktów. Nie zapewniam też konkretnych wyników w określonym czasie, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest zbyt wiele czynników i nie da się tego przewidzieć.

Nie narzucam z góry długoterminowych umów. Zależy mi, aby dwie strony były zadowolone. Nikogo nie trzymam na siłę, a tym bardziej nie proponuję usług, w których nie widzę szansy na powodzenie.

Pracuję na własny rachunek. Nie jestem agencją i nie zatrudniam pracowników. Wiesz, kto będzie zajmował się Twoim projektem od początku do końca.

Powierz mi reklamę, a sam zajmij się prowadzeniem swojego biznesu!